Çok tehlikeli bi ilaç olduğunu biliyorum doktorlar sırf paralı olduğu için firmayla anlaşıp insanlara sürekli bu ilacı yazıyorlar fazla para getirdiği için ama yan etkileri çok fazla eğer nefes darlığınız ciddi boyuttaysa hastaneye gidin alerji ignesi yapacaklardır