Kızlar bimde calsyorum ama 3 gün önce şiddetli bel ağrım var sol bacağımı kasiyordu özele gdyorum bnmde rapor hakkım dolmuş ama doktor dinlenmen gerek dedi ve 15 gün heyet raporu yazdı sürekli ayakta durmak bni çok yoruyorsun 12 de gidip 9.30da çıkıyorum haftanın 2 günü sadece sabah gdyordum ve 28ne kdar raporluyum ama32 de izne ayrılacağım oda11 kesim doluyor zor dayanıyorum artk. Napacagimi bilmiyorum