Güzel annelerim anne adaylarım meraba. Çok acil önerinize ihtiyacım var. 4lü taramaya kadar bütün testleri yaptırdım. Hiç bir sıkıntı çıkmadı kızımda çok güzel. Muayenelerimizde de çıkmadı.Bulunduğum ilçe küçük,doktorumu herkes tanıyor. Doktorumun bilgisine güveniyorum. Bana detaylı ultrasona gerek duymuyorum, bişey görseydim gönderirdim dedi. Sizce ne yapmayalım? Çok kararsız kaldım. Lütfennnn yardımmmm