@"Selin93 Ben Doç Dr Ali İpek’e gittim. Çokta memnun kaldım çok ilgili beyefendi bir doktor. Her detayı tek tek söylüyor anlatıyor sizin aklınızda soru varsa yanıtlıyor hatta sizin sormanıza bile gerek kalmıyor çoğu seyi anlatiyor. Google yorumlarında doktordan farklı bir ilgi beklemişler anlamadim yani ne bekliyorlardı 😀 bebeğin pozisyonundan dolayı yüzünü görmek için baya çaba sarfetti geçmiş başlıkları da incelerseniz memnun kalan çok kişi var.