Ebrugunesss Esra20516 bende 9 ekimde çatlatma iğnesi vurundum 11 ekimde aşılama oldum sadece pazartesi günü sağ kasığımda biraz ağrı oldu onun dışında hiç belirti yok
Esra20516 NesrinBzn Bende 15 Ekim 00.00 yaptım Rabbim güzel sonuçlar almayı nasip etsin inşallah hepimize 🥹🤲🏻
Esra20516 Papatyam02 Hadi inşAllah Allahın izniyle atlatalım bu süreci hayırlısıyla ve kolaylığıyla🤲🏻
Buseeeee66 Esra20516 nasıl 4 tane ? Bugün doktor tamam büyümüş dedi bende 1 tane mi büyümüş dedim evet kaç tane olacaktı dedi
Papatyam02 Bnm ıkı gelıstı ıkısıde 20 mm falan ovıtrelle ıcın doktroum arıycak kan degerlerıne bakınca oncekı gun dusuk demıstı degerlerım
Esra20516 Papatyam02 Ben dün kontrole çağırmıştı gittim çok yumurta var dedi istediğimizden daha fazla 4 taneyi seçicez dedi bugün çatlatmamız lazım diyince iğneyi aldım hemen dün gece de vurdum
Burcu_drn Bende 10 ekim de vurdum çatlatma iğnesini 11 inde aşılama oldu kasık aptım hala devam ediyor. Ama çok çok heycanlıyım günler geçmek bilmiyor 😞
Esra20516 Burcu_drn Benimde bugün oldum çok ağrım var inşAllah güzel hayırlı olumlu sonuçlar olsun hepimiz için 🤲🏻🥹
Esra20516 Papatyam02 Geçen hafta Salı günü klomene başladım cumartesi bıraktırdı doktorum 5 gün kullandım dün kontrole gittim işte çatlatma iğnesi yazdı vuruldum perşembe gel dedi yarın gidicem işte transfer yapılıcak
Papatyam02 Esra20516 ben asılama hıc olmadı bu ay tutmazsa dıger ay asılamaua gecılecek kızımı da dogal tedavıyle kavusmustum 2. Denemesknde
Esra20516 Papatyam02 İnşAllah bu ay o güzel haberi alırsın canım hepimiz için hayırlısı ve kolaylığı olsun Rabbim nasip etsin hepimize 🌸🤲🏻