zaman0686 Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim bir sıkıntı var sağlık ocağının aldığı idrar testinde bakteri 13 çıkmış böyle olan varmı doktora yazdım idrar kültürü ver dedi verdim bir sıkıntı doğururmu aceba bu sanırım 2 hafta oldu testi vereli sağlık ocağına doktor yeni gördü tereddüt ettim size sormak istedim yardımcı olursanız sevinirim @