Kızlar dün burada hamile olduğumu paylaştım cuma günü kan vereceğim dedim ama dayanamadım dün akşam gittim verdim 46.6 çıktı elhamdülillah bebeğim benimle Rabbim anne olmak isteyen herkese hayırlı evlatlar İnşallah nasip etsin Ben de inşallah hayırlı bir şekilde evladımı kucağıma alırım kızlar sizlerden gerçekten çok dua istiyorum hadi birlikte bekleyelim Bu arada sana adet tarihime göre 4+5 olması gerekiyor ama sanırım benim bebiş 2 yumurtlama da tuttu.☺️