asyap
Mrtbrv hanfendi doğru söylemiş keşke hemen agresiflemeseniz. Su fazlalığının sebebi şeker. Doktorunuz ilgilenmemiş olabilir ama başka bi doktora gidebilirsiniz devlet veya özel. Bu şekilde umursamaz olmanızın ne size faydası var ne bebeğinize. Durumdan da şüphelenmişsiniz, olası problemleri engellemek için başka bir doktora gitmek size zarar vermez. Doktor tabsiyesi isteyin forumdan bir araştırın ilgili bi bilgili doktor bulursunuz elbette