Tuzlimon1 ben ssvd planladığım için şuan 39+6 da hala bekliyoruz ama sezeryan da olsam 40 I tamamlamaktı niyetim anne karnında ne kadar dursa vaktini doldursa kar çünkü , devlet hastanesi de günümü 39 a vermişti eğer sezeryan olsaydım 39 ü mutlaka doldur derim anne karnında emin ol 40 hafta önemli dikişlerime baskı falan da yapmıyor çok şükür gayet iyiyiz kaldık bebiş 3500 kilo ve suyum da çok ama kanalda 1 aydır sadece gününü de kendi belirliyor hala gelmedi bekliyoruz bakalım ,
Dediğim gibi ama doktora da hep söyledim ben sezeryan olsam da bebeğin kendiliğinden gelmesini beklicem suyum gelir sancım gelir doğum belirtisi olur o zaman gelir yaptırırım diye vücudun doğum belirtisi yaşaması da normal doğum yapmış kadar oluyosun bebek için çok iyi bu illa ordan sıyrılıp geçmesi değil konu beneğin hazır olup çıkmak istemesi yani