Kızlar doğum yapalı 1 ay oldu 40ım çıktıktan sonra spiral taktırmayı düşünüyorum daha önce prezervatif+hapla korunurken hamile kaldım bebeğim küçükken riske girmek istemiyorum spiral daha etkili bir korunma olur diye düşünüyorum yanılıyorsam fikrinizi belirtin bu konuda taktıranlar neler yaşadı zor mu kolay mı korunmayı gerçekten sağlıyor mu yan etki vs yaşayan oldu mu regl düzensizliği gibi yakın zamanda taktıran varsa fiyatları ne durumda yardımcı olabilir misiniz acaba?