nurella0101 hayırlısı olsun canım üzülme benimde ilki sağlıksızdı kürtaj oldum ikinci kimyasaldı düşük yaptım üçüncü nasip oldu çok şükür. Doktorum bana üzülme doğurgan olduğunu gördün deemişti sende öyle düşün doğurgan olduğunu gördüm biliyorum zor ama iyi düşünmeye çalış vakti saati varmış demekli hayırlısı böyleymiş