Duyguceren bir ebe arkadaşım var onun tavsiyelerini sana aktarayım: Arkadaşın dediği gibi sancı varken ve sıklaştığında Meryem Ana otu iç ve aynen sancı sıklaştığında bel boşluğuna yuvarlak masaj yaptır bebek ordan kopuyor demişti. Sıcak duş açılma olmasını sağlıyormuş. Squad da birinin yardımı ile yapılmalı. Yani yapacağın her şey sancılarını bebeğin gelmesi ve rahat doğum olması için desteklemek olacak. Bu arada sakın stres yapma olmuyor diye bebek senin stresini hissediyor ve gelmiyor