Doktorun söyleyemediğini tahminciler nasıl söylüyor. Tıp bilgileri çok mu gelişmiş yoksa çok mübarek insanlar mı? Cinsiyeti üç beş hafta sonra öğrenince insan hayatında ne değişiyor ki. Kız ya da erkek çok mu farkediyor. Böyle şarlatanlara prim vermemek lazım.