Wolf13 2 senelik evliyiz ama kocamın görevinden dolayı 1 senesi uzakta geçti evliliğin. geçen bir sene içinde de hamile kaldım doktor bir sorun yok bir kere olduysa bir daha olur dedi. 4 aydır kocam yine görevdeydi bu ay ilk denememiz sayılır hakkımızdan hayırlısı olsun