minikmucizem20 Kızlar evimiz sıcak ben ne alacağıma şaşırdım kadife yenidoğan sıcak evde yakar mı sizce penye tulumda soğuk aldırmaz mı kararsız kaldım :/ 25 kasımda doğacak bebeğim
minnosbirkiz minikmucizem20 yaklaşık olarak aynı tarihlerde doğumumuz, artık evler doğalgazlı diye o kadar kalın şeyler hiç almadım ☺️ bitek dışarı çıkarken giydirebileceğim peluş tulum, kalın battaniye, içi pikeli olan puset örtüsünden aldım
Kelebekk-0307 minikmucizem20 pamuk ürünler almanız yeterli evler sıcak oluyor dışarıda da zaten astronot tulum tarzı şeyler kullanılır
Kirazuyar Bebekler için ideal ev sıcaklığı 23-25 derece demişti benim doktorum. Bundan daha sıcağı ve daha kalın giydirilmesi bebeği terletir buda öksürüğe vs. yol açar. Üşümek değil terlemek hasta eder unutmayın.
minnosbirkiz minikmucizem20 evet kalın giydirmek çocuğu çok bunaltır, evinize ısı ölçer alın, içerisi max 25 derece olsa yeterli ☺️