Ozlemmmmm Bebeğim 23 gunluk bir haftadır balgam var burunu açma hava verme hepsini yaptık ama geçmiyor öneriniz varmi
HmerveK Ozlemmmmm geçmiş olsun öncelikle. Balgam olduğunu nasıl anladınız? Hepsini yapmışsınız zaten. Bir de hangi marka nebülizatör kullandınız? Bebeğimin de burnu tıkalı oluyor. Serum fiz. İle trmizliyorum ama yetmiyor. O nedenle öarka sordum.
Mutluuu42 Ozlemmmmm biz de de aynı sorun var doktora götürdüm bol bol emzir ve burnunu aç dedi yapılacak bişey yok dedi bize gece tikaniyor bizde 20 günlüğüz 😔
Ozeyyneb İnstagramda merihkafası diye bir sayfa var. Hiç kullanılmamış beyaz sabunu havluya sürüp bebeğin sırtına ve gögsüne koyabilirsiniz. Detay için sayfaya bakmanızı tavsiye ederim. Çok çok geçmiş olsun.
Granit Doktora gitmek. Evde yapabilecek her şeyi yapmışsınız Yenidoğan’da balgam olması beklenen bir durum değil .
Ozlemmmmm Mutluuu42 bizimde aynı şekilde ama ciğerlerine inecek diye korkuyorum 2 gecedir hiç uyumuyoruz gaz sancimizda var
Mutluuu42 Ozlemmmmm bende aynen canm ciğerine inmeden atlatırız inşallah doktor bana kendin grip olmuş gibi ye iç dedi papatya felan içiyorum
Ozlemmmmm Mutluuu42 bugün götürdüm tekrar ciğerlerine çok az var dedi burnunu acicaz sürekli ateş vs olursa gel dedi umarım ilerlemez 1 saattir bende üşüme vücut ağrısı çekiyorum Allah yardımcımız olsun
Ozlemmmmm Mutluuu42 benim galiba bir göğsüm mastır oldu cnm ya göğsüm ağrıyordu sabahtan beri kızarmış şişmiş şimdi farkettim aslında emiyorda ama anlamadım ust üste geliyor hepsi
Ozlemmmmm Mutluuu42 siz doktora götürdünüz mu bebeğinizi korkutmak istemem ama bizim yatisimiz yapıldı bugün crp çok yüksek cikti
Kutsal_koc Paronayanne hadi ya, benim bebeğim 4.5 aylık ama son 2 haftadır sadece balgam oldu mamadan olsa baştan olmaz mıydı benimki mama ile besleniyor
Mutluuu42 Ozlemmmmm yaa gerçekten mi bende bir daha gorureyim o zaman çok geçmiş olsun size de neden öle yüksek çıktı ki