Kızlar benim de ilk doğum da göğüs ucum hiç yoktu, silikon başlık aldım yumuşacıktı ve kızım gayette güzel tuttu 10 gün sonra bıraktım zaten göğüs ucum çıktı çünkü gayette kendi göğsümü tuttu ben sadece ucu çıksın diye almıştım eğer göğüs ucunuz yoksa alın