Tomucuk12 hafif bir acı hissediyorum ama içten değil daha çok dış bölgeden diyebilirim.Ağrı da zaman zaman oluyor tabi ama çok değil, ilk gebeliğimde düşük yaptım. Bu hamileliğimde de düşük tehlikem vardı zaten ister istemez aklıma bir sürü şey geliyor. Rahim ağzı kısalığı olup olmadığını bilmiyorum her hangi bir ölçüm yapılmadı. Yapılması gerekiyor mu? Veya her hamilye yapılan bir ölçü m mü