daimagulumse- bebeğimi 37+3 te spinal sezaryenle doğurdum 2 gün önce çok şükür. Normalde 38. haftaya gün vermiiti doktorum. Nst de kalp atışı 180 lere çıkınca ve düşmeyince doktorum bebeğimizi yormayalım kilosu gelişimi güzel diyerek 37. haftada doğumu yapabileceğimizi söyledi. Söylediği tarihte hastanede olduk. Yatışımız yapıldı. İşlemler vs derken saatimiz geldi. İlkinde spinal tutmadığı için genel ile olmuştum ama ben bebeğimin doğduğu anı görmeyi aşırı istiyordum bir cesaret spinal olmak istedim yine. Bu sefer oldu. Anestezi doktoru ne kadar iyi olursa bu işlemler o kadar kaliteli oluyormuş bunu anlamış oldum herkesin dediği gibi… İğneyi oldum belden ve normal bir aşı olur acısı gibi hissettm hemen ayaklarda karıncalanma derken uzandım hemen. Ameliyathanede herkesin yaklaşımı da gayet güzel ve rahatlatıcı olunca bi tık diğerine göre sakindim… Sonda takıldı sadece bacaklarımı oynattıklarını hissettim ağrı acı sıfır… Derken doktorum başlıyorum dedi her şey yolunda dedi ve yaklaşık 10 dk içinde ben ne olduğunu bile anlayamadan kızımın ağlayışını duydum… Gözlerim direk doldu kendimi tutamadım içimden ben bu anı yaşadım çok şükür Allahım dedim hep. Bebeğimi biraz sildiler vs derken hemen yanağıma değdirdiler kokusunu çektim canım kızımın… Sonra ölçüm odasına giydirmeye vs. götürdüler. benimde yaklaşık bi 30 dklık işlemim sürdü. bu esnada anestezi teknikeri başımda konusuyordu yalından meleklerin sözü var şarkısını açtı bana… benim için yeri ayrı olacak bir şarkı artık. Hiç bir acı yok hala… Doktorum gayet güzel benim işlemim bitti ben gidiyorum sen de birazdan geliyorsun kızınla oda da görüşürsünüz dedi kahve ve çikolatanı eşine hazırlatıyorum dedi ve gitti. kuş gibiydim. odaya çıkartıldım tüm ailem beni bekliyordu ben de onlara uyuşukluğun verdiği ağrısızlıkla her şey çok güzel geçti dedim. yenidoğmuş olan kızım geldi hemen odaya…. ve 3 yaşındaki oğlum geldi anne diyerek… o an anne yüreğim 2 ye bölünmüştü bile. hem oğlumu hem kızımı ömrümün sonuna kadar eşit sevebileceğimi anladım… sarıldık kavuştuğumuz için aşırı mutluydum… emzirme alışma sürecindeyiz… yarında evimize gidiyoruz inşallah… Allah isteyen herkese sağlıkla istediği gibi bir doğum nasip etsin… ben artık hamilelik yolculuğumu böyleliikle tamamlamış oldum🙏🏻
aaydingulsahhh daimagulumse- hayırlı uğurlu olsun.. ikinizin iyi olmasına güzel geçmesine çok sevindim 🫠 spinal de odaya gelince içecek hemen tüketebiliyor musunuz? Ben 2 tane genel olmuştum 6 8 saat sonra falan izin vermişlerdi
KurabiyeninAnnesi123 daimagulumse- gerçekten mükemmel bir doğum olmuş🥰🤲🏼 sağlikls büyüt kuzum yavrularini❤️
Miyiz-97 daimagulumse- Çok güzel anlatmışsınız duygulandım🥹 Allah size bağışlasın güzel yavrularınızı. Benim de doğumum yaklaştı spinal olmamı öneriyor doktorum. Merak ettiğim şey ne hissettiğiniz yani dokunmalar falan mı hissediliyor dikiş atılırken mesela bir şeyler hissettiniz mi ben çok paniğim aşırı korkuyorum sizce yapabilir miyim ya da genel anestezi mi istesem kafam karışık 🤔
Pepeci 31 haftalığım ve kızım 3yaşında anlattığınız anladın hayalini kurarak okudum 🥹gözünüz aydın sağlıkla darısı başımıza 🫶
daimagulumse- aaydingulsahhh evet istediğin gibi yiyip içebiliniyormuş ve ağrı sızı başlayana kadar bebeğimle baya temas ettik rahatça. Genele göre o kadar rahatki umarım sizin içinde öyle olacak :)
daimagulumse- Miyiz-97 çok teşekkür ederim amin sizler de öyle🙏🏻🥹 emin olun o tedirginliğin hepsini ben de yaşadım. bir yanım acaba hissedecek miyim az da olsa ya hissedersem canım yanarsa diye korka korka girdim o ameliyathaneye. ama iğne vurulurken omuzlarından biri tutuyor arkadada iğne vuruluyorsun o anda bile çok acımıyor. e tabi bi tık korktum o an ama 1 dakika sürmüyor iğne olup bitmesi. ısırık gibi düşün hemen yattığında yavaştan bacakların uyuşuyor zaten. ağırlaşıyor ve hissin bitiyor bel altıyla. ki ben alttan muayene bile olamayacak kadar korkak biriyim. hemen sonda takıyorlar sadece bacagımı oynattıklarını hissettim taktılar o sırada 0 acı yani. hele sonrasında ameliyat başladığında hiç bir acı yok. dokunmalar veet hissediliyor ama bence o da çok değil yani. benim asla korktuğum büyüttüğüm gibi olmadı. kesinlikle yapabilirsiniz. ilkinde genelde olmuş biri olarak kesinlikle spinal çok çok daha iyi. asla kafada kurulan o hisseder miyim ki cümlesi yaşanmıyor. her saniyesine değer. 🙏🏻
Aycicegi_ daimagulumse- Allah ailenizle, evlatlarınızla uzun sağlıklı mutlu bir ömür nasip etsin İnşallah. Bende yarın 37+5 te sezeryan olucam. 4,5 yaşında bir kızım var. Hikayeniz beni hem duygulandırdı, hem mutlu etti ☺️
Tuzlimon1 daimagulumse- ağlattınız beni :( hayırlı olsun evlatlarınızla sağlıklı ömrünüz olsun. Bende 2.sezaryeni olacağım şuan 36+6 dayım. İlki sizin gibi spinal tutmadı 2denemeye rağmen. O yüzden tedirginim inşallah bu sefer tutar genel olmak istemiyorum 💕