Meltemm21 kdmnmrv 36 haftalık hamileyim çok kalın şeyler almadım genellikle peluş tulumlar aldım zıbın tulum vs mevsimlik şeyler aldım zaten artık her ev kombili öyle aşırı soğukluk olmaz
Nazo77 Valla ben normal alt üst takım ve zıbın aldım alttan kısa kol zıbın ve külotlu çorap giydirmeyi düşünüyorum.Uyurkende kundak veya tulum kullanıcam battaniyeye de sararız uyanıkken soğukluk hissedersek daha ne yapalım 😅