eray06042017 Kızlar 1624 grm bebeğim 41 santim 1 hafta geriden geliyor gelişimi dedi nettee bakıyorum normali 1800 felan görünüyor oğlum da zaten çok toplu doğmadı erken doğdu ama kızımın gelişimi bi geriden gelip bi haftasını yakalıyor garip bi şekilde anlam veremedim benimle aynı anneler sizler ne durumdasınız?
tazecikanneee eray06042017 bizde 31+4de 1600dük ama ultrasona göre 30+6ydık 5 günlük bir fark vardı ama zaten bize deraylıdaki doktorumuz da kendi doktorum da minnak bir Bebek olacak 3ü görürüz fazlasını sanmam demişti
Emell 30+4 de 1440 gr gelmistik canim.sinirda gidiyoruz biz de. Bol bol kasar muz sut yogurt ceviz a.fistik yumurta tuket mutlaka
eray06042017 Emell canım kasari 1 haftadır yemiyorum belki unutuyorum almayı diye ama muz tuketiyorum kuru yemiste ama genelde vitamin ve kan hapimi kullanmayı unutuyorum acaba ondan mi ki inşllah sağlıkla kucaklarız yavrularimizi
Emell eray06042017 vitamin de etkiliyor canim. Kasar da asiri etkiliyor. O kadar zoraki yiyorum ki anlatamam. Ama yapcak bisey yok. Hersey kuzucuklarimiz icin
eray06042017 Emell ben severim kasari ama geri tüketmeye başlasam iyi olacak galiba canım aynen konaklar sağlıkla gemisinde mecbur yiyecek biseyler
eray06042017 tazecikanneee ya canım bende öyle diyorum da ama bu geriden gelmesini bi yakalıyor bi tekrar başa sarıyor onunanlamadim zaten 200 grm fark görünüyor normalden oda çok aman aman bi fark değil zaten gelişimini güzel tamamlasın ben onu istiorum kilo sonrada alınıp veriliyor zaten