Bebegim en son makat gelişti 35.haftada döndü şuan başı aşağıda 37 haftanın içindeyim ama ben hiç kasıklarımda baskı,agrı hissetmiyorum kaburga ağrım çok fazla makat gelişkende bu şekilde kaburga ağrısı oluyordu var mı benim gibi olan neden kaburgalarda ağrı oluyor