ikiiPrensensAnnesi Evde teste bitane pozitif bitane negatif cıktı hastane kan verdim <2 çıktı yukselir mi acaba yada kalır mı bi iki haftadır aşırı adet sancısı cekiyorum aynısını yaşayan var mı aceba
AnayimBenAna_ ikiiPrensensAnnesi yani bunu biz bilemeyiz ki :) bir iki gün sonra yine kan ver bilemedim
ikiiPrensensAnnesi Mecbur öyle yapacam boya aldım saçımıda boyayamıyom korkudan lazerimi de bıraktm netliğe kavuşsa bi
leyl25 Busrasisman benim <0.5 yazıyor bu ne demek oluyor acaba negatif olduğunu biliyorum ama mesela bazılarının 1-2-3 ben tam sayı göremiyorum sadece <0.5 yazıyor
eliff__ Busrasisman önceki beta hcg boyleydi bugun kan verdim bi umut oldu kan verdiğim tarihlere bak lütfen