Tazeanne123456 Uykusuzz_koala doktorum 31 Ocak’a kadar doğurursun kızlar erken gelir 15 ocaktan sonra hazır ol dedi şu an 24+2 yim 😄
Melosum34 Uykusuzz_koala evet evet bu postu bekliyordum 😂sezeryan olacağım bir türlü gün hesaplayamadim
Meryemayazz Uykusuzz_koala 5 şubat dedi doktorum canım inşallah vaktinde sağ salim doğarlar 24+1 hafta
Merveeildeniz selencinaar benim en son 12 Ocak 28+4 üm senin bulur 25 i dua et kova Burcu olacak 😂 tabi eğer kızsa dua et erkekse doğurduğun gibi bi esirgemeye bırak 😂😂😂 kova erkeği ile uğraşmak zordur 😂
Kir_papatyasiii Uykusuzz_koala bizde 24+4 haftalık olduk doktorum 22 Ocak doğum görünüyor dedi ama ikizler erken geldiği için Ocak başı da olabilir dedi
Duru2023 Kir_papatyasiii sezeryan mı yoksa normal doğum için mi öyle dedi. ? Bende 23+4 ama Şubat 2. Haftası bile olabilir
Kir_papatyasiii Duru2023 şuan birin kafası aşağıya bakıyor diğeri ise makat geliş görünüyor ama ikiz olduğu için tehlikeye atmayız sezeryanla alırız dedi
Duru2023 Kir_papatyasiii benimde kafa aşağıda. Zor oluyor baskı falan ama Şubat istiyorum hiç ocaktan bahsetmedi doktorum
selencinaar Merveeildeniz dün dünyaya geldi bebegim erkenci davrandı😍 akrep burcu bir kızım var aceleci ve tezcanlı😄
aycatutall6121 Uykusuzz_koala 7 Şubat görünüyor ama ben 40. Haftayı tamamlamayız diye düşünüyorum kızlar biraz aceleci oluyor
Fatmaacylnn Duru2023 ben normal doğum istiyorum şimdilik doğumum da normal görünüyor inşallah bi sıkıntı çıkmazsa💕