EsmaGny bende hastanede çalışıyorum ve safra kesesi,apandisit şikayetiyle gelen çok oluyor. Ameliyat olanlarda oluyor. Zaten ameliyata alınmadan önce kadın Doğumdan onay istiyorlar ve taburcu olmadan önce de konuşmuşlardır bebeğin için 🤗 çokkkk geçmiş olsun, inşallah bebeğin de iyidir ve bi an önce sende iyileşirsin 🙏