Harika38 Arkadaşlar merhaba 5 haftalık gebeyim, önceden rutin yaptığım şeyler suan bana o kadar zor geliyor ki hemen yoruluyorum biraz dolaşsam ya da çok otursam karnım sıkışıyor kasıklarım çok ağrıyor. Böyle şeyler yaşıyor musunuz sizler de??
_biranneadayi Harika38 yaşıyorum yaşadım yaşayacağım ☺️ 8 haftalığım. Bu senin 40 hafta boyu yaşam şeklin olacak alışsan iyi olur🥰
AnayimBenAna_ Harika38 çok normal ilk 3 ay yorgunluk halsizlik hat safhadaydı evde yemek bile yapmadım 3 ay dışarda yedik resmen
Zuluss Harika38 bende yaşadım doktor test falan yaptırdı dahiliyeye sevk etdi troidim çıktı boğazımda yavaş çalışıyor dedi her ay ilaç kullanıyorum ayağa kalksam yoruluyom sanki bütün evin işini ben yaptım gibi
Harika38 AnayimBenAna_ evet sürekli uyumak ya da uyumasam bile yatmak dinlenmek istiyorum alışırsam diye de korkuyorum 🥲
AnayimBenAna_ Harika38 oturduğum yerde bile uyurdum eşimle balkonda oturuyorduk mesela ben sandalyede otururken uyumuşum 😂
Baby_B Harika38 hormonlardan kaynakli bir durum 🌸 7.haftada artacak durumunuz 5.haftada biraz erken baslamis ama herkeste farkli tabi ki Saglikla alin kucaginiza inslah
Harika38 Baby_B ben aşılama ile hamile kaldım epey bir ilaç kullandım çatlatma iğnesi oldum belki ondan vücudum çok yorulmuş olabilir çünkü aşılama olduğu günden beri böyleyim nerdeyse 3 haftadır yani. Amin inşallah Rabbim kolay geçitlerden geçirsin inşallah hepimizi
Zuluss Harika38 Amin🤲🤲çok yoruluyorum ben iş yapamıyorum tuvalete gidip gelene kadar nefessiz kalıyorum muhtemelen sizinde boğazınızdan olmalı İnşallah değildirde ama testde çıkar ben 4 ayım dolmadan başladım ilaca şu ay 7 ayındayım doğana kadar içicem doğurunca hemen bırak dedi doktor
Brnaa123 Harika38 Benim ilk 3 ay öyleydi 2. Trimester rahat geçti son 3 ayda aynı şekilde zor 7. Aydan sonra karın büyüyor asıl hamilelik o zaman başlıyor şuna 38. Haftaya giricem oturduğum yerden zor kalkıyorum 😅😅
Harika38 Brnaa123 Rabbim hayırla en kolay yoldan kavuştursun evladınıza 💐 2. Trimester en güzel evre galiba ya😄
Hanniballl Harika38 2.trimesterde agrilar azaliyor dinclesiyorsun ben sonlarina dogru tatile bile ciktim ama odemlenip geldim 😊💃🏻
Hanniballl Harika38 herkesin sureci farkli olmakla beraber ben ilk 3ay çok yoruluyordum sürekli uyuyakalıyordum is yerimde calismak bana iskence olmustu 😄 ayakta calisiyordum sanki beni dövüyorlardı eve geliyordum bayılıyordum uyanıyordum ise geri iskence
Harika38 AnayimBenAna_ ay maşallah çok tatlısınız 😅 bende sabah 11de uyanıyorum mesela 2 3 gibi geri uyuyorum akşam yine gündüz uyumamış gibi devam 😂
Hanniballl Harika38 sonra isi biraktim eve geldim dedim ya ben hamile hissetmiyorum 😄💃🏻ama cok kötüydü isyerinde kostur kostur merdiven tirmaniyordum birgun dedimki ben bu merdivenlerde nefessiz gidecegim heralde.. düz yolda yururken nefesim kesiliyorken merdiven tirmaninca iflahim kesiliyordu… hep diyorum hamilelik dogal bir surec ama ben hic doğal bir surec icinde gibi degildim ben değişik olmuştum 😄🙈
Zuluss Harika38 onlar kendi yapıyor kan idrar testinde hepsi çıkıyor acil kullan dedi kullanmazsam ya düşük olur dedi yada Allah korusun doğumda bebek ölebilir dedi o yüzden kullanıyorum sanada söylerse böyle korkma kullan benim her ay ilaç dozunu yükseltiyor bebek büyüdüğü için dahada yoruluyom diye
AnayimBenAna_ Harika38 benim o halim düzeldi :) şimdi 9 da kalkıp kahvaltımı ediyorum güzelce bazen gün içinde kızım uyuyunca bende uyuyorum bazende sadece dinleniyorum 🤭