Merhaba arkadaşlar en son 12 eylülde adet oldum 19 eylülde bitti bugün 34 gün oldu göğüslerimde hassasiyet var pik olan günleri kaçırmıştım ama ondan sonra yinede ilişki oldu düzenli olarak adetimde düzensiz sebebi ne olabilir test yapmalı mıyım yoksa biraz daha beklemeli miyim