Deryadogan37 Kızlar 23 haftalık bebişim erkek ama hareketlerini sezeryan bölmeminde altında hissediyorum net hareket ediyor artık dışarıdanda belli oluyo ama çok aşagıda aynı haftalarda olanlar bu durumu yaşayanlar varmı
_Mother_ Deryadogan37 bende 23 haftalığım bebeğim kız bende baştan beri hep aşağıda hissediyorum yukarı çıkmadı daha
Deryadogan37 Irmm2816 daha hiç göbek çevrende hissetmedim hep kasıklarımda çok özür diliyorum ama hareket ettikçe altım çıkacakmış oluyo
Irmm2816 Deryadogan37 evet bende aynı durumdayım ama ayaklarımı aşağıda dicem ama detaylıda kafasını öyle bi gömmüştü ki kasıklarıma bastırdı hep doktor çıkartmıyor diye ayakları göbek kısmımdaydı ama ben genede orda hissedemiyorum
Irmm2816 Deryadogan37 Normal ama herhalde daha dün doktora gittim çok şükür bi sıkıntı yoktu doktorda bi tuhaflık olduğunu söylemedi
Irmm2816 Deryadogan37 oluyor mesela şuan harekette etmiyor ama karnımda semsert dün kıpır kıpırdı bugünde aksine tık yok
Deryadogan37 _Mother_ tedirgin oldum kontrolüm haftaya detaylıda hareketleri bu kadar hissetmemiştim 2 haftadır net ama neden aşağıda diye tedirgin oldum
Irmm2816 Deryadogan37 yok vermedi şuanlık bi sıkıntıda yaşamıyorum her gün 1 tane sade soda içiyorum ondanda olabilir
Deryadogan37 Irmm2816 benimde toplanma çok oluyo detsylıda da üst üste olunca verdi kasılma oluyormuş
Irmm2816 Deryadogan37 evet ilk 2 gün bende ağrı gibi hissettim bastırdığı yerler acıdı resmen ama şuanlık bişeyim yok
Ozgece1 Bence şuan bebeğin alanı fazla kücük olduğu icin ben bazen asagida bazen yukarıda hissediyorum bence 24 ten sonra daha duzene girer buyudukce 😇