Kızlar üç gün önce ishal olmuştum 2 gündür de kabızlık çekiyorum. Bir ortası yok gibi 😵💫 iştahım iyice gitti hep karnım dolu gibi hissediyorum karnım şişti. Tuvaletim var hissediyorum ama yapamıyorum ve hazımsızlık çekiyorum. Bu durumu yaşayıp çözümü olan var mı?