Premses001 Merhaba, ben 2021 de yaptırmıştım.Tek bir yerden büyük bir iğneyle çekip yedekli olması için 3 ayrı şırıngaya paylaştırarak çalışmaya göndermişlerdi. 3 gün raporluydum lavabo dışında kalkmadım çok ağrım olmamıştı bol su içip dinlenmiştim. Umarım çalışılır ama yaptıkları çok yanlış bu zaten riskli bir işlem çok dikkat ve özen gerektiriyor yeterli sıvı almayı nasıl beceremiyorlar hayret 🥺