sorybaby 33 haftalik hamileyim afedersiniz az önce lavaboya girdim akintim oluyordu üç dört gündür ve daha dün kontrolden geldim bir sorun yoktu fakat şuan su gibi akıntım oldu iç çamaşırımda böyle bir durumla karşılaşan var mı ne yapmalıyım
Gizemx20 sorybaby idrarını kaçırmış olabilirsin bende hep oluyor iç çamaşırını sırılsıklam yapmıyorsa suyun değildir bence ben hapşırınca bile farketmeden kaçırıyordum tuvalette anlıyordum ama yine de doktoruna sor sen
glycnkrt sorybaby ilk hamilelikte suyum bittiğini anlamadım. bu sefer doktoruma sordum günde 10 hareket varsa bi sorun yoktur dedi. ama 10 dan az ise hemen iletişime geçelim tok karna gel nstye bağlarız demişti. yani bi böyle deneyin hemen gidemiyorsanız.
Papatya_4444 sorybaby su akıntı gibi gelmiyor kii su bildiğin su yani ve durmaksizin gelmeye devam ediyo bilinçsiz bir sekilde aşırı bir su akıyor yani
parlaayyy sorybaby evet canım bende de oldu ama benim 38 haftaydi hatta daha 37. Haftamdaydim doktor kontrolüne gittim aksamnina doğurdum kontrolde biseyim yoktu ama eve gelince suyum geldi bende anlayamadım hatta isedim sandım 😂bence bekletmeden acile gitmelisin canım
sorybaby glycnkrt dün nst ye girdim hiçbir sorun yoktu bugun de çok çok hareketliydi bebek ama şuan böyle gorunce normal akinti değil yani su gibi islaklik fotoğraf cektim ama ayip olur atamam buraya
sorybaby Papatya_4444 akintidan kastım iç camasiri islatan sivi gelmesi yani kelime bulamadim devamli gelmedi avuç içi kadar var çamaşirimda
2princessmother Papatya_4444 suyun geliyor olabilir doktorun özel ise direk ara çekinme saatten vs durumu anlat ve git hastaneye sakinliğini koru hayırlısı olsun inşallah 🤲🙏🤍🌸
Aysell47 sorybaby benim de oluyor 33. Haftadan beri şuan 36 haftalığım yine devam ediyor doktorum avuç içini geçmiyorsa ıslaklık idrar kaçırmışsındır dedi kontrole gittiğimde suymda azalma falan yoktu zaten suyun geldiğin de idrar gibi onu tutamıyorsun istemsizce akıyor demişti
SanBMom Ben 35 haftalık doğum yaptım bildiğin idrar kaçırmış gibi su geliyor ilk çamaşırım su içinde kalmıştı birde çok şiddetli bel ağrım olmuştu hastsneye gittim akıntı diyip sabaha kadar yatırdılar sabah bir daha suyum grlince apar topar doğuma aldılar
sorybaby SanBMom size ozelden fotoğrafını atsam mideniz bulanir mi acaba ya cok utaniyorum bunu sorarken affedin
SanBMom sorybaby atsana bir fotoğrafını ayıp olmaz durum acilse gitmen gerekir benim de bütün suyum bir anda inmedi yavaş yavaş ama her sefernde ilk çamaşırı ıslatıyordu
Papatya_4444 sorybaby yok su degildir o zaman sizde icinizi ferah tutun bazı akıntı sekilleri öyle oluyor kimi zaman katı kimi zaman sıvı bir şekilde gele biliyor
fztanne1 sorybaby ya idrar olabilir bunu takip edin sadece şu an çok panik yapmayın. Benim ilk gebeliğimde suyum gelmişti hiç öyle az değildi durmuyordu bu arada.
SanBMom sorybaby yok estağfurullah atın bir bakayım elimden geldiğince yardımcı olmak isterim bende yaşadım ve kimse yardımcı olmamıştı
2princessmother Canım nöbetçi eczaneye gitme şansınız var mı ? Turnusol kağıdı var eczanede onu al kullan idrar mı amniyon sıvısı mı anlaşılır eşin gidebilirse gönder 😊 stres yapma sakin ol kokusu vs varmı? İdrar gibi mi yani belli eder birazda olsa
sorybaby 2princessmother eşim görevde ya yanımda kimse yok bu yüzden cok endişeliyim hemen aldirirdim yoksa bekleyip takip edicem bi inşallah böyle birşey değildir daha çok erken