Beyzaa6671 34.haftada agdaya gitmiştim 38.haftada kontrole gittiğimde yeni yeni tüylenme olmuştu doktorum 40i bile görürüz demişti 39.haftada jiletle almıştım açılmam vs yoktu ama yeterli aldığımi düşünmüyorum 39+2 aniden sancım başladı ve doğum yaptım yani tüylerim mutlaka vardı doktoruma çok temiz değilim demiştim onu düşünmüyoruz sıkıntı yok demişti