BesteYetik  Kizlar beta degeri vs herseyi inceler misiniz? Reglime 3 gün var bugün kan verdim. Gebelik kesin midir?
gecegunesim BesteYetik gebelik var tabikii . hayırlı olsun kimyasal mı boş gebelik mi ya da herşey yolunda demek için cok erken iki üç günde bir iki katına ulaşır olması lazım . Hayırlı olsun Saglıkla gelsin miniğiniz
Irmm2816 BesteYetik Allahın izniyle değildir inşallah Allah kucağınızı boş bırakmasın birde 3 gün sonra verin isterseniz