Zeynep6095 Hanımlar işe yaryomu son haftalar açılma için kullanıp faydasını gören oldumu 38+3 olduk şimdi içtim bakalım🥹
newmommmyy2 Zeynep6095 ben işe yaradığını duymuştum hep çevremden günde 2 fincan içmek gerekiyormuş galiba doktorunuza sorun mutlaka 😍
Zeynep6095 newmommmyy2 saol canım ya inşallah faydası olurr cuma gitcem doktora da bsey olmaz heralde içicem valla gidene kadar kilosu üç buçuk dedi cuma gel bakalm dedi biz de başlatablrz doğumu konuşuruz dedi🥹
Zeynep6095 Beyzakeles valla sorma ya bende dün yedim bugun unuttum hurmayı bide kilo almasın diyorum bebek daha artık hurma acaba kilo yaparmı bebeğe bitane yedim geçen sadece
Gulasor Bizde bugün 39+2 olduk hurma yiyiyorum ,günlük en az yarım saat yürüyorum plates topuyla hareket yapıyorum tık yok daha başka ne yapabilirim bilmiyorum