busra_2332 Kızlaaar planlı sezeryana son beeeş :)) aşırı hareketliyiz ara ara kasılmalarım oluyor ama daha sancı görmedik 🤭 sizde durumlar ne? Nasıl gidiyor 😍
busra_2332 busra_2332 heyecan yok ama var gibi de değişik hissediyorum ben. Bu ikinci gebelik 2,5 yaşında oğlum var. Heyecandan çok duygusallık var bunda her güzel şeye duygulanıp ağlıyorum 🫣😍
1merves busra_2332 yarın doktor kontrolümüz var bakalım tam 37+1 olcaz yarın sezaryen gününü de verir artık diye düşünüyorum heyecandan geceleri uyuyamıyorum.. hayırlısıyla bi alıp gelsek artık evimize 🌸🙃♥️
busra_2332 Duruerva ayy 7 sene aradan sonra 😍 2.gebeliklerde daha bi duygusal oluyor insan bence. Arkada bıraktığın evladını falan düşünüyosun nasıl olcak nasıl geçicek o 2 gün hastanede vs. ❤️
Duruerva busra_2332 aynen öyle gerçekten rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsın ınsallah ablası heyecanla bekliyor
1merves busra_2332 daha vermedi bile 🤣🤣 gönlü olursa yarın verir heralde yani ben öyle düşünüyorum ver dimi 🤣🤣🤣
Sazakx1834 Haftaya cumaya günümüz sezryan olucam korku heyecan hepsi bir arada ilkinde anlamadm ama ikincide bilincli oluyorsun tüm duygular karisiik
busra_2332 Sazakx1834 kesinlikleeee. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍 nasıl geçiyor son günler sancı kasılma bi belirti vs var mı :)
Sazakx1834 busra_2332 ara sıra oluyor bebek doğum pozisyonu almadığı için kafası baskı yapiyo eyilemiyorm
1merves busra_2332 çatım çok fena ağrıyor baskı yapıyor sanırım oturamıyorum 🤣 bi de bu aralar çok uykum oluyor ayamıyorım hep yatmak istiyorum bi de heyecanlıyım gece uyku tutmuyor 🤣🌸 sizin nasıl gidiyor
Duruerva Vala ben cok zor dayanıyorum gerçekten iç karnm hıc yık bebegım iri bebek resmen kaburgam kırılıyor gece ne tarafa yatsam fena agrı oluyo baskıdan 😔
busra_2332 1merves evet eveeet bu ara benimde uykum çok ağır ayılamıyoru. Sürekli uyumak istiyorum. Çatı da aynı şekilde nasıl acıyo canım ilk çocukta bu kadar olmamıştım 😂