Mel_58 20 haftamizdayken bende kanama geçirdim biraz yoğundu kanama durması için iğneler kullandım o gece hastanede kaldım neyse kanama durduruldu daha sonra iğne kullanmaya ve progestan kullanmaya başladım iğneler bitti 28 hafta bitecek ama o günden bugüne hala ara ara lekelenmelerim devam ediyor bazen kahve bazen açık pembe doktorum koyu kırmızı gelmediği sürece korkma dedi bebek her gittiğimde sağlıklı diyorlar bakalım benimde 2 gebeligik ilkinde hiç birsey yoktu bunda olunca.bende endişeleniyorum inşallah sağ salim alırız kucağımıza zamanında