Doktora gittim bebeğimin suyu fazla rahim ağzı uzumluğu 25 mm e düşmüş hunileşme var dedi alttan muayene etti hafif yumuşama var ama rahim ağzın geride dedi rutine devam edebilirsin dedi yaşayan var mı tahmini ne zaman doğar ne yapmalıyım 10 gün sonra çağırdı fakat her an da gelebilir dedi nts de sancı vs çıkmadı nst iyi dedi