100924 Kızlar 30 haftalık olduk bugün vajinamda çoğunlukla yürüdüğümde oluşan bir ağrı var normal mi bu ağrı yaşayan var mı aynı durumu
Glsmcmndr 100924 aynı ağrıyı bende yaşıyorum özellikle akşamları daha şok artıyor yatarken sağa sola döndüğümde daha da zorluyor ama normalmış çocuk büyüdükçe ve aşağıya baskı yaptıkça olan bir şeymiş o yüzden korkmayın doğuma kadar da devam ediyormuş şuan 35/3 deyim hala devam ediyor
glycnkrt 100924 benim 27 de başladı. 29 dayım şuan hala devam ediyor. doktorum normal dedi. ilk hamilelikte yoktu böyle ağrı, canım çıkıyor sanki.
Melismelo Kızımda cektim catı ağrısını, şimdi yine cekiyorum korkmayın normal bebek baskı yaptığı icin oluyor ağırlaşıyor🙄 bende 31+4 oldum doğuma kadar devam ediyor hatta kzıımda doğumdan sonra 1-2 ay devam etmişdi😅
nuurmiss bende çekiyorum aynısını çok kendimi yorduğumda yürüdüğümde vs çıkıyor vajinadaki yanakların ordaki kemiklerim ağrıyor😔 şimdi de gögüs altı ağrısı çıktı 😭 hareketlerim aşırı kısıtlandı doktor normal diyor🫠
Bimervy nuurmiss ay duygularıma daha doğrusu ağrılarıma tercüman olmuşsun bende aynıyım. 34 teyim bende ama böyle bi ağrı yok adım atamıyorum nefes alamıyorum aslında çok şişmedimde ama nasıl geçecekmiş acaba bu ağrılar?
Elvygt56 100924 şuan 16 hftayim ama hamile kaldığım günden beri agriyo çok acı çekiyorum doktora gittim normaldedi ikinci gebeliğin olduğu için normal
nuurmiss Bimervy doktorum doğumdan sonra geçeceğini yapacak birşey olmadığını ve rahmimin artık gögüs altına kadar ulaştığını söyledi😔 fakat ben wcden sonra kilotumu bile eğilip alırken gögüs altıma bıçak saplanıyor gibi oluyor ve kıvranıyorum:/ yatarken bile doğru pozisyonu bulmaya çalışırken uykum kaçıyor Allah yardımcımız olsun🫠