dmlonrr Merhabalar. 38+2deyiz.. Bebeğim 2.800 gr doktorum açılmamın başladığını ve nstde sancı gözüktüğünü söyleyerek bugün yatış vermek istedi. Konuşarak perşembe gününe karar verdik. Düşük kiloyla doğması beni endişelendiriyor. Var mı aynı durumu yaşayan?
Melikeex dmlonrr ultrasondan bıraz farklı oluyo benım oglumada 2400 dediler 2790 dogdu 2600 le hastaneden cıktık 2 aylıkken 6500 du zayıf dogan bebekler daha cabuk toparlıyor merak etme kiloya da takılma 2500 u gecsın saglıklı olsun yeter saglıkla kucagına al
Makbule_199110 dmlonrr sag salim al kucagina ben de 4.kizima hamileyim 3 kizim 2800 2900 3kilo55 dogdu Rabbım e sukur çabucak toparlaniyorlardi sende hiç stres yapma sagligi yerinde olsun kiloyu cabuk alırlar inan bana
Anne2829 dmlonrr benim ilk doğumum tam 38. Haftada 2290 olarak doğdu kızım çok şükür sağlıklıydı bir günde taburcu olduk şuan 6 yaşında kilosundan korkmayın yeterki sağlıklı olsun ☺️
Bbuusra dmlonrr Kızım kordon dolanması ile 36+6’da 2890 doğdu. Çok şükür direkt yanıma verdiler. Kilosu da gayet normal sizinki de öyle. Bence dert edecek bir şey yok. Doğunca zaten kilo alacak
dmlonrr Anne2829 maşallah 🧿 doktorum ısrarla küçük bebek dediği için biraz endişelendim açıkçası. İnşallah sağlıkla gelir 🙏🏽
Tulayeryigt Saglikla gelsin insallah 🙏 2 800 düşük bi kilo mu ki bence iyi bi kilo doktorunuz ne dedi 🤍
dmlonrr Tulayeryigt biraz küçük olduğunu söyledi doğum için. O yüzden çok beklemeyelim sancıları kaldıramayabilir dedi 🤷🏽♀️
dmlonrr Zuluss yaa işte doktor yanıltıyor bazen galiba 🤷🏽♀️ 3-4 seferdir her gidişinizde küçük olduğunu söylüyor korkuttu biraz bizi..
mervemurat16 dmlonrr 2740 doğdu bebeğim kilonuz gayet normal küvöz için korkuyorsanız kilo ile ilgisi yok
dmlonrr mervemurat16 maşallah 🧿 evet biraz korkuyorum açıkçası. Sağlıklı olsunda tsbiki önceliğimiz o 🙏🏽
Melikeex dmlonrr amin canım cumlemızın bebısı nazardan kazadan beladan kem gozlulerden sakınsın suan 2.5 yasında 2.bebısımı beklıyoruz
Glsmcmndr dmlonrr ultrasonlarda 300 gram arası oynama oluyodiye söylemişti doktor bana kilosunu o yüzden düşünmeyin sağlıklı olsun inşallah çabuk toparlar Allahın izniyle
busrasya dmlonrr öncelikle bence bebek ne kadar kiloluysa o kadar sağlıklı anlamına gelmiyor sağlıklı olsun sağ Salim kucağınıza alın en önemlisi bu ama ultrason çok yanılıyor arkadaşıma doktor 2700zor doğar bu bebek küçük falan diyordu doğuma girdi bebek 3200 doğdu
dmlonrr busrasya evet doğru diyorsunuz. İnsan bazen başkalarından böyle iyi hikayeler duymak istiyor sanırım. İçim rahatladı teşekkür ederim 🙏🏽
Anne2829 dmlonrr bir doktor da bunu neden söyler anlamam çünkü kilosu gayet iyi bebişinizin ☺️sağlıkla kucağınıza alın inşallah içinizi ferah tutun 🌹