Kızlar merhaba
Bugün dr kontrolüm vardı çok şükür herşeyin yolunda olduğunu söyledi dr az önce eve geldik wc ye girdim ve iç çamaşırımda kahverengi leke vardı bgn tam 10 haftalığız kontroldede dr herşey yolunda dedi ama ister istemez bir korku oluştu bende normal mi sizce😢