Nznks o kadar üzüldüm ki nasıl bir lohusalık geçirecek kim bilir gerçekten kriz anlarında pratik olabilmek çok önemli taksi bulamamışlar. Otostop çekseler ambulans çağırsalardı keşke. Bebeğe acil durumda müdahale edilebilmesi için hastanede doğum yapmak gerekli diye düşünüyorum ben