Sumisali_ Kbryyy 1 hafta sonra çıkarabilirsin dediler ama ben hastaneden çıkarken çıkarmıştım çünkü rahatsız ediyordu sorun da yaşamadım şükür.
Kbryyy Adenmom_ ben ikinci gün çıkardım çok rahatsız oldum. Ama bacaklarım şişti ve kaşınmaya başladı çok rahatsız olduk açıkçası
Gamze3406 Sezaryen den önce 15 gün giydim sezaryanı 8 Ekim’de oldum halan giyiyorum. Bacaklarım morardı artık.
Adenmom_ Kbryyy ben de çok zor durdum arada çıkardım ama pıhtı atmaması için dedi doktor mecburen geri taktım bir de ağustos ayındaydı ay o sıcaklarda mahvolmuştum