Emferr Adetim 4 gün geçti normalde düzensiz kasık ağrım yoktu ama bugün kasık ağrım oldu akşam üstü eğer hamile olursam kasık ağrısı olurmu yinede hamile olmayı çok istiyorum cevaplar mısınız lütfen
Merve_kucuk Emferr Ben her an adet olacak gibi ped ile dolaştım. Gecikmenin 4. günü test yaptım pozitifi gördüm darısı tüm isteyenlere 🙏🏻🫶🏻
Merve_kucuk Emferr Teşekkür ederim 🙏🏻 İnşallah 🙏🏻 isterseniz direk kan verin o daha iyi sonuç verir size