Ozgee65 bende eşimde doğuluyuz ama bilerek bu tarz isimler seçmiyoruz, çünkü herkes evladını ahlaklı yetiştiremiyor kızınızı üzebilirler ,kızım büyüdüğünde dışlanır, diye koymadık, ben çok dışlandım okulda doğulu olduğum için, aynısını yaşasın istemem. Şuan hala arayıştayız