Minyonannecik Peceteye silince kırmızı akıntı gibi bişey geldi çok korkuyorum yarında doktora gidicektim
gokcekocyigiit Kanama şekli, miktarı ne olursa olsun ihmal edilmemeli, mutlaka doktora gidin, geçmiş olsun
Minyonannecik gokcekocyigiit şimdi sordum ama corasprin almayın bugün istirahat edin demiş yarın randevum var diye mi acaba
gokcekocyigiit Minyonannecik bazen kullanılan ilaçlar da yapabilir evet tabi ki takipli olduğunuz doktor daha iyi bilir, takipleyin o zaman, hayırlı haberler alın İNŞALLAH🤲
Esraa00 Minyonannecik korkma öncelikle sakinleş Korku insanın başına gelebilecek en kötü şey Nefes al ayağını kaldır progestan kullanıyor musun ?
Beyzsa Minyonannecik benimde bugün oyle oldu 5+2yim bende agrim yok ama içeriden sildikce geliyor az az
Minyonannecik Beyzsa şimdi doktordan geliyorum kanama alanı yokmuş bu haftalarda yerleşme kanamaları olurmus