anka01 Merhaba, benim 5. Haftadan beri kanama alanım var. Her türlü kanamayı yaşadım. Pembe, kırmızı, koyu kırmızı ve kahverengi. Ve aralıksız 2 hafta yaşadığım da oldu bazen 1 hafta hiç gelmediği de oldu. Bir gecede 15 ped bitirdiğim de oldu. Benimde kesenin altında bir kanama alanım var Progestan kullanıyorum sürekli. Bu süreçte avuç içi kadar pıhtılar bile düşürdüm. Şuan 11+3 haftalık olduk çok şükür. Hala kanamalar yaşıyorum geçmedi. Doktorum dinlenmemi istiyor sadece. Kanama alanı kolay geçebilen bir şey değil maalesef insanı çok yıpratıyor. Ama eğer yiyecek ekmeği varsa hiçbir şey olmuyor Allahın izniyle. Ben düşük yaptım diye o kadar koştum ki doktora, her gittiğimde kalp atışı var mı diye aklım gidiyordu. Size de tavsiyem öncelikle dinlenin ve ilaçlarınızı düzenli kullanın. Ama en önemlisi stres yapmamaya çalışın kötü düşünmeyin çünkü gerçekten olana ve ölene çare yok. Umarım tez zamanda atlatırsınız🙏🏻