Kızlar ben sol yumurtalığımdan ameliyat oldum kistim alındı 1 yıl önce çok ümitsizdim hep kafama takıyodum hep deniyodum çocuğum olmuyodu hayatta olmaz diyodum bu ay hiç birşekilde kafama takmadım umursamadım kafamı tamamen boşalttım ve bugün testim pozitif çıktı hemde kopkoyu şok oldum testi bile yapmicaktım o derece kafamdan silmiştim göğüslerim ağrıyınca şüphelendim artık bana hep derlerdi çok istersen kafana takarsan olmaz ve gerçekten çok doğruymuş önce kafanızdan sileceksiniz tamamen içten Allah’a yönelin ve asla bebeğim olmuyo diye düşünmeyin çok istemeyin herşey kafada bitiyormuş bunu anladım 😍Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍❤️