Aysezey merhaba benim genital bölgemde 3 yıl önce 3 4 tane siğil çıkmıştı yaktırmıştım, aradan 3 yıl geçti şuan hamileyim ve yine 2 3 tane çıktı. Doktorum mecburi sezaryen sebebi bebeğe bulaşabilir dedi. Eşime bulaşmadı ama bu kadar yılda hiç siğil. Doğumdan sonra yaktırdıktan sonra hpv aşısı mı olmalıyım ne yapmalıyım acaba. Hpv testim negatif cıkmıstı bu arada