Edadlgc Merhaba, umarım gönlünüze göre olur. Ben de ssvd fikrine yakınım. İlk sezaryeninizin sebebi neydi eğer sakıncası yoksa sorabilir miyim? Benim çatım basıktı, sancım yoktu, açılma yoktu, bebek kanalda değildi, doktorum beklemenin sıkıntılı olacağını söylemişti.