Tubakrgn000 Eğitim ve araştırma hastanesinde doğum yapan var mı daha önce ikizlere hamileyim sezeryan olucam şanmed de Tuğba hocaya gidiyorum ama eyyübiyede mi doğum yapsam diye düşünüyorum
MAHPARE Bu devlet hastanesı çok zor inan yine de sen bilirsin travma oluşuyor insanda, ama eğer iyi bir dr ve hemşirelere denk gelirsen değişir tabi
Hanimvebebisi Ben orda doğum yaptım acil sezeryan Alev esercan hocaya doktor çok çok iyi hoş bir hoca ama doğumhanede çalışanlar çok kötü hiç ilgi yok aksine alay ediyorlar